Όροι επιστροφών
Πριν προβείτε σε επιστροφή προϊόντος, επικοινωνείτε πρώτα μαζί μας μέσω email: edemcandles.gr ή μέσω τηλεφώνου: 6972498085 για να μας δηλώσετε ότι επιθυμείτε επιστροφή της παραγγελίας σας. Για τα προς επιστροφή προϊόντα απαραίτητη προϋπόθεση είναι αυτά να αποστέλλονται χωρίς φθορές και σε άρτια κατάσταση με την αρχική τους συσκευασία, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται στον πελάτη με χρέωση παραλήπτη. Επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές, αν προηγουμένως ο πελάτης δεν έχει ενημερώσει γραπτώς για την πρόθεσή του να επιστρέψει το προϊόν. Οποιαδήποτε ενέργεια αντικατάστασης προϋποθέτει πρώτα την παραλαβή του/των προϊόντος/ων στη διεύθυνση της έδρας μας: Ζακύνθου35, Πάτρα, 26441. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή / αντικατάσταση του/των προϊόντος/ων θα πρέπει να γίνεται μαζί με τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα του/των προϊόντος/ων (π.χ. Δελτίο επιστροφής εμπορευμάτων, Απόδειξη λιανικής πώλησης). Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος του καταναλωτή:- Όταν ο πελάτης αλλάξει γνώμη.
- Όταν ο πελάτης έχει παραγγείλει λάθος προϊόν από αυτό που επιθυμούσε εξαρχής.
- Όταν ο πελάτης, αφού παραλάβει την παραγγελία του διαπιστώσει ότι δεν τον εξυπηρετεί το προϊόν που παρήγγειλε.
- Όταν ο πελάτης κατά την τηλεφωνική παραγγελία δεν αναφερθεί σε συγκεκριμένο κωδικό.
- Όταν τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί.2. Όταν τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει.
- Όταν τα προϊόντα είναι σκισμένα, χαλασμένα ή σπασμένα.
- Όταν τα προϊόντα δεν φέρουν μαζί με τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα του/των προϊόντος/ων(π.χ. Δελτίο επιστροφής εμπορευμάτων, Απόδειξη λιανικής πώλησης
- Όταν έχει παρέλθει το διάστημα των 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.Η «GVH FACILITY MANAGEMENT MOM.IKE» – edemcandles.gr , δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις, των οποίων υπαιτιότητα δε φέρει η εταιρεία. Συγκεκριμένα, στις περιπτώσεις που η παραγγελία δεν παραδοθεί την εκτιμώμενη ημερομηνία που έχει δοθεί από την μεταφορική εταιρεία, καθώς και στις περιπτώσεις καθυστερήσεων λόγω ανωτέρα βίας. Εάν ο πελάτης σε κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις επιθυμεί επιστροφή χρημάτων, θα επιβαρυνθεί το κόστος της αποστολής των προϊόντων, αλλά και επιστροφής αυτών στην έδρα της εταιρείας.